gast 4
Bijdragen Artikel
Het lot van Value8 is in handen van Rabobank Roel Gooskens
Geachte heer Gooskens, Ik ben het met je eens hoor. Bedankt voor de mooie artikelenreeks. Ik wilde slechts aangeven dat ze blijkbaar wel voornemens zijn het cumpref dividen ...
Het lot van Value8 is in handen van Rabobank
Het lot van Value8 is in handen van Rabobank
Uit de oproep van de AvA onder punt 5 wordt wel voorgesteld het dividend op de cum prefs uit te keren: "Naast het reguliere- en bonusdividend op de gewone aandelen (A en B) ...

2 reacties op deze bijdrage
Het lot van Value8 is in handen van Rabobank
Klaas Knot zet de aandelenmarkt op scherp
"En in ons pensioensysteem is het dan onvermijdelijk dat de pensioenpremies zullen stijgen. " Wat te denken van de uitkeringen? Of zou er weer een lange herstelperiode en e ...
Klaas Knot zet de aandelenmarkt op scherp
Knokken om Keizer in de rechtszaal Verwijderd 7955
Er zit nog wel een verschil tussen ontvankelijk en gegrond zijn is het niet?
Knokken om Keizer in de rechtszaal
Hoera, een begrotingstekort!
Laat maar
Hoera, een begrotingstekort!
Hoe durft u, meneer Witteveen? Anton Van de Haar
hear, hear!
Hoe durft u, meneer Witteveen?
Bestuur Supportersclub Oranje verrijkte zichzelf ten koste van fans marcel
In de praktijk wordt die soep zo heet niet gegeten. Ik heb nog nooit een boete opgelegd zien worden voor niet of niet tijdig deponeren. Maar inderdaad het blijft een econo ...

2 reacties op deze bijdrage
Bestuur Supportersclub Oranje verrijkte zichzelf ten koste van fans
Bestuur Supportersclub Oranje verrijkte zichzelf ten koste van fans
Vervelend dat Pouw en Polderman al sinds 2002 geen jaarstukken deponeren van hun gezamenlijke Throjanus B.V.

4 reacties op deze bijdrage
Bestuur Supportersclub Oranje verrijkte zichzelf ten koste van fans
Bestuur Supportersclub Oranje verrijkte zichzelf ten koste van fans Peter den Ouden
ja, merkwaardig.
Bestuur Supportersclub Oranje verrijkte zichzelf ten koste van fans
Open brief aan Loek Hermans en co: 'Stuur Keizer weg' Harbers
In de statuten staat geen definitie. Niet verwonderlijk, dat zijn vaak van die "losse eindjes" die je tegenkomt. Ik zal het voorzichtig zeggen: ik ben niet echt onder d ...

1 reactie op deze bijdrage
Open brief aan Loek Hermans en co: 'Stuur Keizer weg'
Open brief aan Loek Hermans en co: 'Stuur Keizer weg'
Is de benoeming van Keizer niet nietig op grond van 9.7 van de statuten? 9.7 Het bekleden van een onverenigbare positie bij het in functie treden als lid van het bestuur ma ...

1 reactie op deze bijdrage
Open brief aan Loek Hermans en co: 'Stuur Keizer weg'
Het probleem met ons monetaire beleid in tien grafieken G.H.
U heeft het over een onzichtbaar probleem? Maak me wakker als het zichtbaar wordt dan ga ik met u mee. Dat boek wat u aanhaalt uit 1984 zijn alle doemscenario's uitgekomen o ...
Het probleem met ons monetaire beleid in tien grafieken
Het probleem met ons monetaire beleid in tien grafieken bps
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=71905NED&D1=a&D2=a&VW=T CPI . Die is sinds de door Edin aangekondigde zeer hoge tot hyperinflatie nauwelijks van zijn ...

3 reacties op deze bijdrage
Het probleem met ons monetaire beleid in tien grafieken
Het probleem met ons monetaire beleid in tien grafieken bps
Jaap van Duyn, is die niet commissaris bij Value8?

6 reacties op deze bijdrage
Het probleem met ons monetaire beleid in tien grafieken
Het probleem met ons monetaire beleid in tien grafieken
https://www.ftm.nl/artikelen/geinflateerde-reputaties?share=1 Ondertussen zijn we weer 5 jaar verder zonder noemenswaardige inflatie. Ik zou het op prijs stellen als FTM ni ...

8 reacties op deze bijdrage
Het probleem met ons monetaire beleid in tien grafieken
Waarom treedt de AFM niet op tegen Value8? Anja 11
Ik denk dat Gooskens de jaarrekening van Value 8 bedoelt die te laat gedeponeerd is.

1 reactie op deze bijdrage
Waarom treedt de AFM niet op tegen Value8?
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Zonder huiden te willen verkopen eer beren geschoten zijn begin ik toch een beetje respect op te bouwen voor Opzitter. Ik kom op negatieve overige reserves en negatief werk ...

1 reactie op deze bijdrage
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late' Harbers
Heeft hij feitelijk al gedaan natuurlijk. Is volgens V8 gewoon een lvl 3 item. Ondanks dat V8 haar laatste uitbreiding 50% onder de geldende beurskoers gekocht heeft.
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
De Amsterdamse jaren van Henry Keizer Maarten Langeveld
Grotendeels mee eens. Het stukje waar ik het niet helemaal eens mee ben is dat juist Keizer zijn CV verborgen wil houden. Dat vraagt om onderzoek en dat is wat Eric en Kim ...

19 reacties op deze bijdrage
De Amsterdamse jaren van Henry Keizer
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late' Harbers
Maar serieus...cash gaat volgens mij wel een dingetje worden in 2017.
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late' Harbers
Jep. Je ziet het aankomen. Het moet dan idd via een activa/passiva waarschijnlijk gecombineerd met volgtijdige overname. Alchemie zeg ik je. Ook dan zou de directie van ...
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late' Harbers
Dat is mij te kort door de bocht. De verplichting staat áls en wanneer je kan verkopen en is inherent aan het presenteren van iets van waarde. Als je claimt waarde te hebben m ...

3 reacties op deze bijdrage
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late' Harbers
Waar ik ook altijd wat kribbig van word is als een deelneming geen actieve latentie opneemt maar de holding wel. In dit geval Ceradis (en waarschijnlijk Kersten ook). De di ...

5 reacties op deze bijdrage
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late' Harbers
In voorgaande jaren konden ze schimmelkaas van Prika van € 1mln en de bij Kersten zoekgeraakte activa nog onder het tapijt van de € 2.4 materialiteit vegen. Iets zegt mij d ...

1 reactie op deze bijdrage
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late' Harbers
Verrekte vaag om een concept te verstrekken. Ze zijn toch al te laat en een concept heeft geen enkele status. Dus kan het uitbrengen van een concept alleen maar verwarring bre ...
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late' Harbers
Ik voel me dommer worden. Zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn? Source en haar Goodwill is inderdaad een bijzonder verhaal. Daarvoor toch maar wachten op de jaarreken ...

10 reacties op deze bijdrage
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Op het eerste gezicht ziet het rapport er in ieder geval veel transparanter uit dan in voorgaande jaren. Ook meteen een paar zaken die vragen oproepen. Vanavond maar eens g ...

12 reacties op deze bijdrage
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Pieter Lakeman doet aangifte van oplichting door VVD-partijvoorzitter Henry Keizer Lodewijk
hmm dat zou opmerkelijk zijn. Heb je een bron?

1 reactie op deze bijdrage
Pieter Lakeman doet aangifte van oplichting door VVD-partijvoorzitter Henry Keizer
Kom 25 mei naar ons Gepeperd Gesprek over De Zaak Keizer
Jullie zijn toch niet al klaar met dit dossier? Jammer dat het integriteitsonderzoek van de VVD nu waarschijnlijk niet uitgevoerd gaat worden. Ik was toch wel benieuwd of z ...

8 reacties op deze bijdrage
Kom 25 mei naar ons Gepeperd Gesprek over De Zaak Keizer
Pieter Lakeman doet aangifte van oplichting door VVD-partijvoorzitter Henry Keizer
Jammer dat we nu nooit zullen weten wat de uitkomst van het integriteitsonderzoek zou zijn geworden.

3 reacties op deze bijdrage
Pieter Lakeman doet aangifte van oplichting door VVD-partijvoorzitter Henry Keizer
Cashen met Keizer Maarten Langeveld
Laat het rusten. Ik had geen caps moeten gebruiken. Excuus daarvoor
Cashen met Keizer
Cashen met Keizer Lodewijk
Helaas voor de heer Lakeman is de verwerking van de goodwill geheel volgens BW2T9 E.e.a. conform RJ 216.232 e.v. Voor negatieve goodwill wordt een passiefpost opgenomen ...

2 reacties op deze bijdrage
Cashen met Keizer
Cashen met Keizer Maarten Langeveld
My point exactly.

2 reacties op deze bijdrage
Cashen met Keizer
Cashen met Keizer Maarten Langeveld
Je bent verblind door je aversie tegen mij. Je leest dingen die er niet staan. En paar van de beste reacties op FTM komen van anonieme gebruikers. (Niet van mij) Als ji ...

4 reacties op deze bijdrage
Cashen met Keizer
Cashen met Keizer Maarten Langeveld
Dan heeft u op het internet een groter probleem dan ik. Voor het gemak ga ik er van uit dat u daadwerkelijk Maarten Langeveld bent. Ik groet u en wens u het beste
Cashen met Keizer
Cashen met Keizer Maarten Langeveld
Was Huijskens ook niet de geestelijk vader van de "beleggersbijeenkomst" van Value8 rond deze tijd vorig jaar? Ik leg geen link....maar WAT ZIJN DE BANDEN TUSSEN HUIJSKENS ...

28 reacties op deze bijdrage
Cashen met Keizer
Cashen met Keizer John47
wat deed hij ook weer precies in de jaren 90?

2 reacties op deze bijdrage
Cashen met Keizer
De rookwolken van Keizer Tiede Boersma
Flauwekul mijn beste
De rookwolken van Keizer
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Ik kan het restant goodwill nog niet zo goed plaatsen bij Kersten. De Rabobank is blijkbaar van mening dat ondanks de zekerheden die aan de bank zijn verpand de liquidatiew ...
Value8 jaarcijfers 2016: 'too little, too late'
Hoe Henry Keizer ook de laatste ‘centjes’ van een Koninklijke vereniging wegsluisde
Is ook bekend waar het verschil tussen 17mln en 12.5mln uit bestaat? Lijkt me te veel voor uitsluitend het rendement op de 12.5mln als gevolg van de verkoop?
Hoe Henry Keizer ook de laatste ‘centjes’ van een Koninklijke vereniging wegsluisde
De zaak Henry Keizer: een overzicht Harbers
dan doe ik er een schepje bovenop Had de vereniging € 20mln dividend uit kunnen keren en De Facultatieve kunnen behouden?

2 reacties op deze bijdrage
De zaak Henry Keizer: een overzicht
Klokkenluider maakte melding van oplichting door 'Hennie' Keizer BS buster
Er is iets. Een pdf met wat kerncijfers met toelichting. Nog geen jaarrekening die komt binnen 2 weken. Headfirst/Source Group ook nog geen jaarrekening
Klokkenluider maakte melding van oplichting door 'Hennie' Keizer
De zaak Henry Keizer: een overzicht Kritische Accountant
ook aan u dezelfde vraag als aan Harbers Had de vereniging ook de € 12mln als dividend uit kunnen laten keren én De Facultatieve kunnen behouden? Zo ja, was de Facultatieve ...
De zaak Henry Keizer: een overzicht
De zaak Henry Keizer: een overzicht Harbers
Had de vereniging ook de € 12mln als dividend uit kunnen laten keren én De Facultatieve kunnen behouden? Zo ja, was de Facultatieve dan € 500k waard geweest? Mag de BV van ...

4 reacties op deze bijdrage
De zaak Henry Keizer: een overzicht
De zaak Henry Keizer: een overzicht Harbers
In de jaarrekening 2013 lijkt een winst te zijn behaald van € 384k bij de afwikkeling van de verzekeringstak. p.8 Wat ik interessanter vind is waarom Bönninger Onroerend go ...

1 reactie op deze bijdrage
De zaak Henry Keizer: een overzicht
Follow the Money selecteert Harbers
ik geloof u. Dus het is Keizer zelf die zegt dat de identificeerbare activa en passiva een waarde hebben van 31.5? De verwerking van de Negatieve goodwill wijst er ook o ...

1 reactie op deze bijdrage
Follow the Money selecteert
Klokkenluider maakte melding van oplichting door 'Hennie' Keizer BS buster
Probleem denk ik. Source heeft (nog) geen goedkeurende verklaring. En die komt er dus ook gewoon niet voor deadline. Kan ook niet anders want: Headfirst is nooit gec ...

2 reacties op deze bijdrage
Klokkenluider maakte melding van oplichting door 'Hennie' Keizer
Bij de VVD kijkt iedereen gespannen naar Keizer Harbers
ik las ergens dat EY het "facultatieve " incident al gemeld heeft bij AFM
Bij de VVD kijkt iedereen gespannen naar Keizer
De IFRS-praktijk(en) van Value8
http://www.value8.com/nieuws-value8/c37-value8/ontwikkelingen-bij-hulpmiddelenspecialist-kersten/ Pff lekker zeg! Ik neem aan dat de cijfers van Kersten over 2015 zeer s ...
De IFRS-praktijk(en) van Value8
De IFRS-praktijk(en) van Value8 Jan-Marten Spit
De heer Van der Loon kletst uit zijn nek. Zijn stelling is niet of nauwelijks te onderbouwen.

1 reactie op deze bijdrage
De IFRS-praktijk(en) van Value8