Eveline Bernard 5
Bijdragen Artikel
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen Pieter Jongejan
Goed voorbeeld inderdaad, van onhoudbare economische groei en corruptie.
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen Pieter Jongejan
"Hoe keren we teug naar houdbare economische groei" Geen enkele economische groei is houdbaar.
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen Pieter Jongejan
Het laat zien dat velen in 'de bevolking' een enorme kennisacherstand hebben..
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Martin van den Broek
"Hysterie rond het onderwerp ecologie"..? Lees eens wat: https://decorrespondent.nl/10813/een-brief-aan-alle-nederlanders-klimaatverandering-bedreigt-het-voortbestaan-van-on ...
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
De hoofdpijndossiers van OV-bedrijf Keolis Jan Claessen
"heeft geleid tot" is onzin
De hoofdpijndossiers van OV-bedrijf Keolis
Na de schuldsanering is Hema meer dan ooit speelbal van het snelle geld
Het lijkt wel een spiegelpaleis.. Leerzaam!
Na de schuldsanering is Hema meer dan ooit speelbal van het snelle geld
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen Pieter Jongejan
Milieuproblemen moet je dicht bij huis en internationaal aanpakken. Want vervuiling stopt niet bij de grenzen en import export is een internationale zaak. Als land alleen kunn ...

5 reacties op deze bijdrage
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Arthur Venis
"De Amerikanen" denken niet als groep. Veel Amerikanen hebben ideeën die we misschien 'socialistisch' kunnen noemen, maar zijn zich dat niet bewust. Het gaat om de machthebbe ...
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
De hoofdpijndossiers van OV-bedrijf Keolis
Wanneer besluiten we eindelijk dat de privatisering een fiasco is., Op grond hiervan: "...(keolis) zal de komende twee jaar toch de opdracht uitvoeren. ... De provincies bes ...

1 reactie op deze bijdrage
De hoofdpijndossiers van OV-bedrijf Keolis
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Martin van den Broek
Objectiever? Slechter geïnformeerd, lijkt mij, gezien uw achterhaalde ideeën.

1 reactie op deze bijdrage
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Arthur Venis
Natuurlijk moet je alle fabrikanten aanpakken. Dat dat niet gebeurt pleit niemand vrij.

1 reactie op deze bijdrage
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen Pieter Jongejan
'Soeverein'? Dan ben je helemaal verloren, als inwoner en belastingbetaler.

2 reacties op deze bijdrage
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen
Goed stuk, bedankt
Brussels handelsbeleid: 'groen' naar buiten, rot van binnen
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Martin van den Broek
ecologische hysterie? U leeft in de 19de eeuw.

3 reacties op deze bijdrage
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Martin van den Broek
Wat ik wil zeggen is: uw argumentatie ter verdediging van de Europese autoindustrie deugt niet.

5 reacties op deze bijdrage
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Arthur Venis
"Wat about.." = slecht argumenteren.

3 reacties op deze bijdrage
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Martin van den Broek
"Wat about.." = slecht argumenteren.

7 reacties op deze bijdrage
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Martin van den Broek
Werkverschaffer.. Werk dat leidt tot ziekte en dood = slavernij

1 reactie op deze bijdrage
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Peter Teffer
Schandalig! Wat vinden Europarlementariërs ervan dat Timmermans belobbyd wordt zonder notulen?

1 reactie op deze bijdrage
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis Peter Teffer
De nationale regeringen laten zich ieder adviseren door hun eigen testclubjes (TNO, tüv), die denken vanuit eng eigenbelang, beschermen van de eigen winkel. De nationale poli ...
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis j.a. karman
"degene waarop toezicht gehouden wordt zo ver op de inhoud meepraat." Precies. Dat zie je ook bij de pogingen om suiker in frisdranken omlaag te krijgen en bij verminderen va ...
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Geen subsidies voor bedrijven, maar een betaalde baan voor iedereen hein vrolijk
Dat artikel uit 2018 is achterhaald. Het is gebaseerd op verkeerde uitleg en uitwerking van de ideeën voor basisinkomen.
Geen subsidies voor bedrijven, maar een betaalde baan voor iedereen
Digitale beveiliging Waternet lekt aan alle kanten: ‘Het gaat een keer finaal fout’ Erwin de Waard
Zeker, er kunnen slachtoffers vallen. Dat gaat zeker gebeuren. Er moet minstens 'een kalf verdrinken' voordat er aanstalten gemaakt wordt om de put te dempen. En dan gaat het ...

1 reactie op deze bijdrage
Digitale beveiliging Waternet lekt aan alle kanten: ‘Het gaat een keer finaal fout’
Geen subsidies voor bedrijven, maar een betaalde baan voor iedereen
Basisinkomen is veel logischer dan baangarantie op dit moment. Voor baangarantie moet de overheid eerst banen scheppen door investeren in publieke voorzieningen (volkshuisves ...

1 reactie op deze bijdrage
Geen subsidies voor bedrijven, maar een betaalde baan voor iedereen
Digitale beveiliging Waternet lekt aan alle kanten: ‘Het gaat een keer finaal fout’ Ruud van der Linden
Zelfs als het kalf is verdronken dempt men de put vaak niet. Zie Afvalverwerking Amsterdam, Brandweer Amsterdam,...

1 reactie op deze bijdrage
Digitale beveiliging Waternet lekt aan alle kanten: ‘Het gaat een keer finaal fout’
Digitale beveiliging Waternet lekt aan alle kanten: ‘Het gaat een keer finaal fout’ Jeroen Kooij
Mee eens. Weg met die managers, ze hebben hun incompetentie aangetoond.

1 reactie op deze bijdrage
Digitale beveiliging Waternet lekt aan alle kanten: ‘Het gaat een keer finaal fout’
Digitale beveiliging Waternet lekt aan alle kanten: ‘Het gaat een keer finaal fout’ j.a. karman
U ziet het goed, volgens mij. Rollen moet je invullen door taken als basis te nemen. Dat vereist grondige analyse van het werk op de werkvloer. De meeste managers kunnen da ...

1 reactie op deze bijdrage
Digitale beveiliging Waternet lekt aan alle kanten: ‘Het gaat een keer finaal fout’
Digitale beveiliging Waternet lekt aan alle kanten: ‘Het gaat een keer finaal fout’ Erwin de Waard
Zet eens in de spits alle bruggen open..

3 reacties op deze bijdrage
Digitale beveiliging Waternet lekt aan alle kanten: ‘Het gaat een keer finaal fout’
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Bedankt, goed stuk weer!

1 reactie op deze bijdrage
Vijf jaar na Dieselgate: toezicht op autobranche nog zonder mankracht of kennis
Het moeras jeugdzorg: waar blijft het geld? GJ van Vorst
Ik bedoelde het sarcastisch. In het verlengde van uw tekst.
Het moeras jeugdzorg: waar blijft het geld?
Tijd voor Europa om datadefensie in te zetten tegen China Hetty Litjens
'Landen' doen geen kwaad, het zijn de machthebbers..
Tijd voor Europa om datadefensie in te zetten tegen China
Het moeras jeugdzorg: waar blijft het geld? GJ van Vorst
Waarom? Een aanval van fatsoen of zo?

2 reacties op deze bijdrage
Het moeras jeugdzorg: waar blijft het geld?
Tijd voor Europa om datadefensie in te zetten tegen China Gerard van Dijk
Dus stop met Google gebruiken..

1 reactie op deze bijdrage
Tijd voor Europa om datadefensie in te zetten tegen China
Jeugdzorg is zelf een probleemkind Wim Verver
Inderdaad, dat heb ik zien gebeuren...
Jeugdzorg is zelf een probleemkind
Jeugdzorg is zelf een probleemkind Tim Gorree
"dat het voor zowel de kinderen als vanuit een kosten-batenanalyse financieel gezien het veel effectiever zou zijn om een groot deel van het budget bestemd voor jeugdzorg dire ...

2 reacties op deze bijdrage
Jeugdzorg is zelf een probleemkind
FTM selecteert: aanklager Internationaal Strafhof op zwarte lijst Roland Horvath
Eens. FTM, Verdedig Assange!

2 reacties op deze bijdrage
FTM selecteert: aanklager Internationaal Strafhof op zwarte lijst
FTM selecteert: aanklager Internationaal Strafhof op zwarte lijst Niek Jansen
Eens
FTM selecteert: aanklager Internationaal Strafhof op zwarte lijst
Afspraken tussen uitzendbureaus en vakbonden faciliteren uitbuiting van arbeidsmigranten Elmar Otter
Nog een klein stapje naar slavernij...
Afspraken tussen uitzendbureaus en vakbonden faciliteren uitbuiting van arbeidsmigranten
Afspraken tussen uitzendbureaus en vakbonden faciliteren uitbuiting van arbeidsmigranten Arthur Venis
Exact!
Afspraken tussen uitzendbureaus en vakbonden faciliteren uitbuiting van arbeidsmigranten
Afspraken tussen uitzendbureaus en vakbonden faciliteren uitbuiting van arbeidsmigranten Paul Huygen
Bravo!
Afspraken tussen uitzendbureaus en vakbonden faciliteren uitbuiting van arbeidsmigranten
Nieuwe raadsels rond schimmige deal Noordeinde 64
Wat we hier zien is in mijn ogen het resultaat van de in Nederland meest algemene vorm van corruptie: ambtenaren beschikken over macht die hen in staat stelt anderen rijk te m ...
Nieuwe raadsels rond schimmige deal Noordeinde 64
Nieuwe raadsels rond schimmige deal Noordeinde 64
De democratische controle over de bezittingen van de gemeenschap is geleidelijk aan verdwenen, naar achterkamers (NV woningbeheer, rijks vastgoed bedrijf en meer van dat) in h ...

1 reactie op deze bijdrage
Nieuwe raadsels rond schimmige deal Noordeinde 64
‘Toon mij hoe u met uw ouderen omgaat, en ik zeg u wie u bent’ Marjon de Rooij
Vliegen wel terras niet = kwestie van kapitaal macht.
‘Toon mij hoe u met uw ouderen omgaat, en ik zeg u wie u bent’
‘Toon mij hoe u met uw ouderen omgaat, en ik zeg u wie u bent’ Renée Zondervan
Daar, Uncertainty and Doubt. Een hoop ongefundeerde onbeargumenteerde tegenwerpingen waar niemand wat aan heeft en die alleen maar dienen om mensen op dwaalsloren te zetten.
‘Toon mij hoe u met uw ouderen omgaat, en ik zeg u wie u bent’
‘Toon mij hoe u met uw ouderen omgaat, en ik zeg u wie u bent’ Renée Zondervan
Renée, dat is wel genoeg FUD.

2 reacties op deze bijdrage
‘Toon mij hoe u met uw ouderen omgaat, en ik zeg u wie u bent’
Laat meningsvorming niet over aan tech-monopolisten Marcel Kamphuis
Inderdaad, daar viel ik ook over.
Laat meningsvorming niet over aan tech-monopolisten
Het restafval van de zuivelindustrie: drie kalfjes per minuut Dirk Ja
Geen stikstof? Die immense hoeveelheid drijfmest van de kalvermesterij is geen oorzaak van de overvloed aan stikstofverbindingen? Ga je scheikundeles overdoen! Daarmee word ...
Het restafval van de zuivelindustrie: drie kalfjes per minuut
VVD en tabakssector remmen rookakkoord
Kanker!
VVD en tabakssector remmen rookakkoord
Podcast | Het restafval van de zuivelindustrie: drie kalfjes per minuut
Ongeveer de helft van die kalfjes is niet van NL melkvee, maar import: 866.000 per jaar (bron: CBS). Stop dat gesleep!
Podcast | Het restafval van de zuivelindustrie: drie kalfjes per minuut
Het restafval van de zuivelindustrie: drie kalfjes per minuut
De hoogste tijd dat we ook eens wat gaan 'verduurzamen' in deze sector. Politieke belangen en een paar multinationals zorgen ervoor dat deze bedenkelijke sector nog altijd ...

5 reacties op deze bijdrage
Het restafval van de zuivelindustrie: drie kalfjes per minuut