Wil je wekelijks een reflectie op recente klimaatontwikkelingen in je inbox? Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief!

Hoi,

Ik ben Ties Joosten, klimaatjournalist van Follow the Money. Iedere maandag reflecteer ik in een nieuwsbrief op het klimaatnieuws van de afgelopen week.  

Mijn publiek onderschrijft daarbij dit basisfeit: de aarde warmt op en dat komt door de mens. Daarnaast is mijn publiek het met mij eens is dat klimaatverandering tegengaan waardevol is. Ik ga graag het gesprek aan over het nut van bepaalde maatregelen, maar de vraag of we iets aan klimaatverandering moeten doen staat bij mij niet ter discussie.   

Deze nieuwsbrief ben ik begonnen omdat ik behoefte heb aan een vorm waarin ik mezelf de ruimte gun om na te denken over recente ontwikkelingen rondom klimaatverandering en -oplossingen. Ook zal ik zo nu en dan ontwikkelingen delen waar ik als onderzoeksjournalist tegenaan loop. Ik ga daarbij uit van behoorlijk wat voorkennis, hier lees je een recent voorbeeld van de nieuwsbrief

Heb je zin om iedere week een reflectie op het klimaatnieuws net als ruim drieduizend andere geïnteresseerden in je inbox te ontvangen? Schrijf je dan hieronder in voor mijn nieuwsbrief!

Lieve groet,

Ties
 

Lees verder Inklappen
Nu aanmelden

Frequently Asked Question:

 

Beste Ties, waarom moet ik een wachtwoord aanmaken voor jouw nieuwsbrief?

Als je nog geen abonnee bent van Follow the Money, dan vragen we je inderdaad om een emailadres én een wachtwoord op te geven als je mijn nieuwsbrief wilt ontvangen. Geen zorgen, daar doen we geen enge dingen mee!

De reden voor dat wachtwoord is een technische: we werken bij FTM vanuit één database waarin al onze relaties staan, waaronder de abonnees op onze nieuwsbrieven. Deze database is opgebouwd uit 'accounts', die minimaal bestaan uit een emailadres+wachtwoord.

Je zou natuurlijk kunnen zeggen: maak dan een aparte database aan met alleen maar emailadressen, dan kunnen geïnteresseerden die geen wachtwoord willen aanmaken ook je nieuwsbrief lezen. Op zich een goed punt, datzei ik tegen mijn uitgever ook, maar die legde uit dat je dan verschillende soorten databases aan het onderhouden bent, en dat is een recept voor fouten en ongelukken. Als voormalig hoofdredacteur van diverse media begrijp ik dat.

Als dank voor je moeite, krijg je trouwens direct een maand gratis toegang tot Follow The Money. We zullen verder geen rare dingen met je gegevens doen. Voor wie het lezen wil staat hier ons databeleid. Als je al abonnee bent bij FTM (good for you!) gaat dit hele verhaal trouwens niet op. Dan stuur ik de nieuwsbrief gewoon naar je emailadres zoals dat in onze database staat.